Blog

Sabah uyandınız ve aylık raporunuza baktınız. Aktif kullanıcı sayınız yine yerinde sayıyor. Tanıdık geldi mi? Peki ya bu
Gönderdiğiniz mesajlar müşterilerinize ulaşmıyor mu? Ya da etkileşim oranlarınız düşünce "acaba yanlış bir şeyler mi yapıyorum?" diye kendinizi
Müşteriniz gece saat 3'te ürününüz hakkında detaylı bilgi almak istiyor. Satış temsilciniz ise doğal olarak uykuda. Peki bu
Müşterinizin mesajını gördünüz, ama yanıt vermediniz. Bir saat geçti, sonra iki... Ve boom! Müşteriniz çoktan rakibinizin kapısını çalmış
E-ticaret sitenizde her şey yolunda gidiyor, müşteriler ürünleri inceliyor, sepetlerine ekliyor ve tam satın alma aşamasına geldiğinde... Puf!
Blogumuza katılın ve başarılı girişimcilerin
satışlarını nasıl artırdığını öğrenin. Onlardan biri
olmaya bugün başlayın!
Siparişi verdikten 5 dakika sonra "Kargom nerede?" diye soran müşterileriniz var mı? Ya da stokta olmayan ürünler için
E-ticaret dünyasında ürün iadeleri, işletmelerin karşılaştığı en büyük zorluklardan biri. Düşünün ki: - Geçen ay online mağazanızdan satılan
Potansiyel müşterilerinizi doğru bir şekilde değerlendirmekte zorlanıyor musunuz? Satış adaylarınızı eleme süreci, işletmenizin değerli zamanını ve kaynaklarını boşa
Modern dünyada WhatsApp artık sadece bir mesajlaşma uygulaması değil, aynı zamanda güçlü bir satış kanalı. Düşünün ki müşterileriniz,
E-ticaret sitenizde satışlarınız yerinde sayıyor mu? Müşterileriniz hep aynı ürünleri mi sepete atıyor? Eğer bu sorulara "evet" diyorsanız,
Gördüklerinizi beğendiniz mi?
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!
Tamamen ücretsiz, kart bilgisi gerekmez, iki dakikada hazır.