WhatsApp’taki müşterilerinize
JivoChat özellikleri ile hizmet verin
JivoChat uygulamasında WhatsApp'tan gelen mesajları diğer kanallardan gelen taleplerle birlikte yanıtlayın
JivoChat ile WhatsApp'ta kusursuz bir
destek hizmeti oluşturun
destek hizmeti oluşturun
Tüketicilerin %73'ü satın alma kararı verirken hizmet kalitesinin belirleyici bir faktör olduğunu söylüyor. Müşterilere en iyi
hizmeti sunmak ve şirketin kârını artırmak için JivoChat araçlarını kullanın
hizmeti sunmak ve şirketin kârını artırmak için JivoChat araçlarını kullanın
Sesli mesajlar
Sesli iletişim kurmayı tercih eden müşterileri destekleyin. Doğrudan JivoChat diyalog kutusu üzerinden sesli mesajlar gönderin ve dinleyin. Kaydedilen sesli mesajlar, hesabınız var olduğu sürece JivoChat sohbet arşivinde saklanır
7/24 anında yanıt
JivoChat sohbet botu, mesai saatleri dışında ve yoğun yük saatlerinde anında yanıt verir. Çağrı üzerine bilgi sağlar, ihtiyaçları belirler ve bir müşteriyi temsilciye iletmek için iletişim bilgilerini düzeltir
WhatsApp ve diğer kanallar için tek numara
Bilinmeyen numaralardan gelen çok fazla spam var. Tüm kanallarda tek bir numara daha iyi hatırlanır, güven verir ve müşterilerin mesajlarınıza ve aramalarınıza olan bağlılığını artırır
Güvenli veri depolama
Müşterilerle iletişim, personelin telefonlarında değil, JivoChat uygulamasında gerçekleşir. Böylece tüm veriler şirketin hesabında saklanır. Bir çalışan işten ayrılırsa, müşteri mesajlarına ve kişilere erişemez
Takım Çalışması
Temsilci, müşterinin ihtiyaç duyduğu bilgilere sahip ekip arkadaşlarını her zaman davet edebilir
İpuçları ve yanıt şablonları
Mesaj yazarken zamandan tasarruf edin ve her durumda şirketin tonunu koruyun
Uygun bir plan seçin
İki fiyatlandırma modeli vardır: yalnızca gönderilen mesajlar için ödeme yaparsınız veya aylık bir ücret ödersiniz