Temsilci hesabı ayarları nasıl yapılır

Temsilcinin ayarlarını değiştirmek için aşağıdaki adımları yapmalısınız:





  1. JivoChat uygulamasından giriş yapın:



  1. Sol menüdeki "Takım" düğmesine tıkladığınızda, tüm temsilcilerin listesi karşınıza çıkar (eğer yönetici iseniz). Herhangi bir temsilcinin sağındaki "Ayarlar" düğmesine tıklayın:

  1. Burada ilgili temsilci için şunları belirleyebilirsiniz:

  • (1)Temsilcinin adı
  • (2)Temsilci unvanı
  • (3) Temsilci fotoğrafı
  • (4) E-posta (temsilcinin giriş adresi)
  • (5) Temsilcinin şifresi
  • (6) Temsilci için telefon bilgisi
  • (7) Temsilci için zaman dilimi

Aşağıya kaydırdığınızda şu ek seçenekleri göreceksiniz:

  • (1) Temsilci için Çalışma saatlerini belirleyin. Çalışma saatleri bitimine 30 dakika kala temsilcileriniz bir uyarı alacak ve erteleme yapmazlarsa, çevrimdışı moduna geçiş yapacaklardır.
  • (2) Temsilci için Yönetici Ayrıcalıklarını etkinleştirin veya devre dışı bırakın. Bu seçenek etkinleştirilirse, hesap yönetici olur.
  • (3) Telefon özelliğini kullanıyorsanız, burada temsilcinin aramaları nereden alacağını seçebilirsiniz.
  • (4) Uygulama içerisinden göndereceğiniz e-postalarınızın sonunda gözükecek isminizi girebilirsiniz.
  • (5) Burada, hesabınızdaki belirli kanallar için farklı adlar etkinleştirebilirsiniz. Örneğin, kendinizi A web sitesinde "Can" olarak ve B web sitesinde "Cem" olarak gösterebilirsiniz.
  • (6) Temsilci hesabını silin. Lütfen bu işlemin geri alınamayacağını unutmayın. İlgili tüm bilgiler ve istatistikler kaybolacaktır.

Kendi ayarlarınızı değiştirmek isterseniz, yukarıda gösterildiği gibi Takım sekmesinden veya Yönet -> Hesabım seçeneğine giderek yapabilirsiniz.

İlgili makaleler
Sorularınız mı var?
Canlı destekten bize yazın, size her an yardımcı olmaya hazırız.