Temsilci hesabı ayarları nasıl yapılır
Temsilcinin ayarlarını değiştirmek için aşağıdaki adımları yapmalısınız:
-
JivoChat uygulamasından giriş yapın:
- Sol menüdeki "Takım" düğmesine tıkladığınızda, tüm temsilcilerin listesi karşınıza çıkar (eğer yönetici iseniz). Herhangi bir temsilcinin sağındaki "Ayarlar" düğmesine tıklayın:
- Burada ilgili temsilci için şunları belirleyebilirsiniz:
- (1)Temsilcinin adı
- (2)Temsilci unvanı
- (3) Temsilci fotoğrafı
- (4) E-posta (temsilcinin giriş adresi)
- (5) Temsilcinin şifresi
- (6) Temsilci için telefon bilgisi
- (7) Temsilci için zaman dilimi
Aşağıya kaydırdığınızda şu ek seçenekleri göreceksiniz:
- (1) Temsilci için Çalışma saatlerini belirleyin. Çalışma saatleri bitimine 30 dakika kala temsilcileriniz bir uyarı alacak ve erteleme yapmazlarsa, çevrimdışı moduna geçiş yapacaklardır.
- (2) Temsilci için Yönetici Ayrıcalıklarını etkinleştirin veya devre dışı bırakın. Bu seçenek etkinleştirilirse, hesap yönetici olur.
- (3) Telefon özelliğini kullanıyorsanız, burada temsilcinin aramaları nereden alacağını seçebilirsiniz.
- (4) Uygulama içerisinden göndereceğiniz e-postalarınızın sonunda gözükecek isminizi girebilirsiniz.
- (5) Burada, hesabınızdaki belirli kanallar için farklı adlar etkinleştirebilirsiniz. Örneğin, kendinizi A web sitesinde "Can" olarak ve B web sitesinde "Cem" olarak gösterebilirsiniz.
- (6) Temsilci hesabını silin. Lütfen bu işlemin geri alınamayacağını unutmayın. İlgili tüm bilgiler ve istatistikler kaybolacaktır.
Kendi ayarlarınızı değiştirmek isterseniz, yukarıda gösterildiği gibi Takım sekmesinden veya Yönet -> Hesabım seçeneğine giderek yapabilirsiniz.
İlgili makaleler
Sorularınız mı var?
Canlı destekten bize yazın, size her an yardımcı olmaya hazırız.