Planports CRM entegrasyonu

Bu entegrasyon sayesinde Jivochat de henüz bilgileri kayıtlı olmayan veya ilk kez mesaj gönderen kişilerin bilgileri anlık olarak Planports CRM’de Aday olarak oluşturulur.

Ayrıca aday oluşturduktan sonra Jivochat bağlantısı kurulur ve Planports CRM içerisinde oluşturulmuş kişi bilgisinin detayında jivochat sohbet linki aktif olur. Bu link sayesinde sohbet geçmişine ulaşabilme ve yeni sohbet başlatabilme fonksiyonu da aktif olur.

Aşağıda, Planprots CRM ve Jivochat entegrasyonunun nasıl aktif edilebileceği anlatılmıştır.

1. Planports CRM içerisinden Jivochat webhook adreslerinin oluşturulması ve alınması

Sol menüde bulunan Yönetim->Ayarlar sayfasına ulaşın ve açılan sayfadan Entegrasyonlar bağlantısına tıklayın. Ardından Jivochat entegrasyonu kısmını bulun ve Başla butonuna tıklayın.



Başla butonuna bastıktan sonra Jivochat de oluşturulmuş her bir kanal türü için ayrı ayrı oluşturulmuş webhook adreslerine erişeceksiniz. Bağlamak istediğiniz kanal türü için webhook adresini kopyalayın.



2. Jivochat Kanal Entegrasyonunun Yapılması

Planports panelinden kopyaladığınız webhook adresini eklemek için, JivoChat web uygulaması veya Masaüstü uygulamalarımızdan birine erişin ve Yönet -> Kanallar -> Entegrasyon yapmak istediğiniz kanalın sağındaki Ayarlar yolunu izleyin.



Ardından, "Geliştiriciler için Entegrasyon Ayarları" menüsüne girin, "Webhookları Etkinleştir" seçeneğini etkinleştirin ve Planports CRM’den kopyaladığınız Webhook URL’nizi "Webhooks çıkış notkası URLsi" alanına ekleyin.

Bu kadar! Bundan sonra, JivoChat otomatik olarak tüm konuşma oturumlarını belirtilen URL’ye gönderir.

İlgili makaleler
Sorularınız mı var?
Canlı destekten bize yazın, size her an yardımcı olmaya hazırız.