Çoklu-kanal kurulumu
JivoChat hizmetinde, müşterilerinizin Facebook, Telegram ve Viber gibi sosyal ağlar ve hizmetler aracılığıyla hızlı ve güvenilir bir şekilde sizinle iletişime geçmesine veya her zamanki gibi JivoChat kutusunu kullanmasına yardımcı olabilecek yeni bir özellik sunduk.
Yeni özelliği kullanmaya başlamak için öncelikle bu servislerle entegrasyonu ayarlamanız gerekir (Facebook, Telegram, Viber).
Bundan sonra uygulamaya gidip Yönet -> Kanallar -> Özelleştirmek istediğiniz Kanalın Ayarlarına gidin.
Bundan sonra, sol taraftaki "Birleştirici-Kanal Ayarları" bölümünü açmalısınız.
Bu bölümde, sitenizdeki sohbet aracına bağlanacak olan önceden entegre edilmiş sosyal hizmetleri seçebilir ve ayarlayabilirsiniz.
Not : Bu bölüm, telefon numarası girebileceğiniz alana sahiptir ve müşterileriniz mobil cihazlardan sizi arayabilirler. Bu özelliği kullanabilmek için sitenizde geri-arama özelliğinin kapalı olduğuna dikkat edin lütfen. İki seçenekten sadece biri aktif olabilir sitenizde.
Sohbet aracının masaüstü versiyonu biraz farklı bir görünüme sahiptir: Ziyaretçiler imleci sohbet butonunun üzerine getirdiklerinde, eğer daha önceden bağlantı yapıldıysa canlı desteğe ek olarak Facebook Messenger ve Geri-arama etiketlerini seçebilecekler. Ziyaretçiler Facebook etiketine tıklayarak sohbete Facebook Messengerdan da devam edebilecekler. Böylece siteden ayrılsalar da iletişimde kalabilecekler.