Servis Kalitesi Değerlendirmesi nasıl yapılandırılır?
Sohbetlerinizde müşterilerinizden doğrudan geri bildirim toplamak ister misiniz? Bu özellik size zaman kazandıracak ve destek kalitenizi artıracaktır. Müşterinizin sohbet sırasında değerlendirme ve yorum bırakabileceği bir form yapılandırabilirsiniz.
Etkinleştirmek için jivo masaüstü veya web uygulamamıza gitmeniz yeterlidir. Yapılandırmak istediğiniz kanal için "Yönet" → "Kanallar" → "Ayarlar" adımlarını izleyin:
Solda açılan menüde "Servis kalitesi değerlendirmesi" seçeneğine gidin. Etkinleştirmek için anahtara tıklamanız yeterlidir:
Bu menüde farklı seçenekler bulacaksınız.
- Değerlendirme türünü seçin: Bu menüde derecelendirme sistemi için aşama sayısını seçebilirsiniz. 2'yi seçerseniz, müşteriler yalnızca 2 seçenek görür (olumlu, olumsuz). 3-5'i seçerseniz, müşteriniz bu eğitimde daha sonra göreceğiniz gibi emojileri kullanarak 1-5 arasında puan verebilir.
- Geribildirim talebinde bulunulan mesaj sayısı: Bu menüde, derecelendirme formunun gösterilmesi için temsilci ve müşteri arasındaki geçecek sohbette ulaşılması gereken mesaj sayısını yazabilirsiniz..
- Son olarak, sağ taraftaki kutuda tüm değişiklikleri canlı olarak görebilirsiniz.
Diğer alanlara ise müşterilerin formda göreceği mesajları yazabilirsiniz.
Aşağıda, değerlendirme türü olarak 5 puanlı sistemi seçerseniz nasıl bir form oluşacağınız görebilirsiniz. Yaptığınız değişiklikleri canlı olarak kontrol edebilir, son halini oluşturabilirsiniz:
Hepsi bu kadar, umarız müşterilerinizin geri bildirimlerini toplayarak iş süreçlerinizi daha etkili hale getirebilirsiniz.
JivoChat’i kullandığınız için teşekkürler! İyi çalışmalar dileriz!