Weebly - web sitesinden sipariş almak
1. Öncelikle, web sitenizden siparişler / e-postalar almak için kendi benzersiz JivoChat e-posta adresinizi oluşturmanız gerekir. Bunu yapmak için JivoChat web uygulamanıza veya Masaüstü uygulamalarımızdan birine erişin ve "Yönet" -> "Kanal Ekle" -> "Website Siparişleri" ne gidin.
2. Ardından, mevcut iki seçenekten birini tıklayın. Lütfen her ikisinin de aynı kanalı oluşturacağını unutmayın; tek fark, kurulumunuzu kolaylaştırmak için yeni oluşturulan kanalın içinde nereye yönlendirileceğinizdir.
3. Bu adımda, web sitesi siparişlerinizin / e-postalarınızın JivoChat'ya nasıl ulaşmasını istediğinizi yapılandırabileceksiniz. Gelen web sitesi siparişlerine / e-postalarına otomatik olarak eklenecek belirli bir "Durum" ve ayrıca "Etiketler" yapılandırabilir ve ayrıca JivoChat uygulamasında gelen siparişleri / e-postaları almak için hangi temsilcilerin atanacağını atayabilirsiniz. Düzenlemeleri bitirdikten sonra, "Bağla" butonuna tıklayın.
4. Yeni oluşturulan kanalın "Ayarlar" bölümüne yönlendirileceksiniz. Kanal ile birlikte oluşturulan e-posta adresini kopyalayın ve bir sonraki adıma geçin.
5. Mağaza ayarları sayfasından sipariş bildirim e-postasın JivoChat'dan kopyaladığınız mail adresini yapıştırmalısınız. Store(Mağaza)> Store Emails(Mağaza E-postaları)> Order Notifications(Sipariş Bildirimleri)ne tıklayın.
Yine de, sipariş bildirimleri için e-posta adresini değiştirmemeyi tercih ediyorsanız (Weebly, birden fazla adres eklemenize izin vermez), posta kutunuzda e-posta iletmeyi ayarlayabilirsiniz. İşte e-posta istemcinizde nasıl yapılacağına dair makaleler:
1. Gmail
2. Yahoo
3. Outlook
Bu ayarı yaparken, yalnızca Webnode sipariş bildirimlerinden anahtar sözcükler içeren e-postaları iletmek için bir kural oluşturun, yani "Sipariş", "Uygulama", "Yeni müşteri", vb. Bunları yukarıdaki sipariş bildirimlerine göre tanımlayabilirsiniz.
Hepsi tamam, artık web sitenizdeki formdan doğrudan JivoChat uygulamasında sipariş almaya hazırsınız.
İyi günler dileriz!