Shopify - web sitesinden sipariş almak
E-mağazanızın web sitesinden sipariş kabul etmek için bir formu varsa, siparişlerin JivoChat uygulamasına ulaşması için bunu yapılandırabilirsiniz. Birkaç dakikadan fazla sürmez. Bundan sonra, siz veya ekip arkadaşlarınız siparişleri anında işleme koyabilecek ve müşterilere en üst düzeyde hizmet sunabileceksiniz.
Shopify için sipariş yerleştirme formu ile JivoChat entegrasyonunu nasıl etkinleştireceğiniz aşağıda açıklanmıştır:
1. Öncelikle, web sitenizden siparişler / e-postalar almak için kendi benzersiz JivoChat e-posta adresinizi oluşturmanız gerekir. Bunu yapmak için JivoChat web uygulamanıza veya Masaüstü uygulamalarımızdan birine erişin ve "Yönet" -> "Kanal Ekle" -> "Website Siparişleri" ne gidin.
2. Ardından, mevcut iki seçenekten birini tıklayın. Lütfen her ikisinin de aynı kanalı oluşturacağını unutmayın; tek fark, kurulumunuzu kolaylaştırmak için yeni oluşturulan kanalın içinde nereye yönlendirileceğinizdir.
3. Bu adımda, web sitesi siparişlerinizin / e-postalarınızın JivoChat'ya nasıl ulaşmasını istediğinizi yapılandırabileceksiniz. Gelen web sitesi siparişlerine / e-postalarına otomatik olarak eklenecek belirli bir "Durum" ve ayrıca "Etiketler" yapılandırabilir ve ayrıca JivoChat uygulamasında gelen siparişleri / e-postaları almak için hangi temsilcilerin atanacağını atayabilirsiniz. Düzenlemeleri bitirdikten sonra, "Bağla" butonuna tıklayın.
4. Yeni oluşturulan kanalın "Ayarlar" bölümüne yönlendirileceksiniz. Kanal ile birlikte oluşturulan e-posta adresini kopyalayın ve bir sonraki adıma geçin.
5. Shopify kontrol panelinizde "Settings(ayarlar)" > "Notifications(bildirimler)" adımlarını izleyin.
6. "Add recipient""Staff order notifications(Personel sipariş bildirimleri)" bölümünü bulun ve "Add recipient(Alıcı ekle)"yi tıklayın.
7. JivoChat'dan aldığınız yönlendirme mail adresini "Email address"alanına girin.
Hepsi tamam, artık web sitenizdeki formdan doğrudan JivoChat uygulamasında sipariş almaya hazırsınız.
İyi günler dileriz!