JivoChat'da Sohbetleri Dışa Aktarma nasıl yapılır
Müşterilerle yaptığınız görüşmeleri indirmeyi gerekli görürseniz, Profesyonel ve Kurumsal paketlerimizde erişilebilen "Sohbetleri dışa aktarma" özelliğinden yararlanarak bu işlevi kolayca kullanabilirsiniz.
Sohbetleri indirmek için "İletişim merkezi" > "Tümü" bölümüne gidin ve "Sohbetleri dışa aktar" butonuna tıklayın.
Sohbetleri dışarı aktarırken tarih aralığı ve daha başka değişkenler kullanmak isterseniz filtreleri kullanarak sınırlandırma yapabilirsiniz.
Lütfen kısıtlamalara dikkat edin:
-
dışar aktarma işlemi başına 5000 sohbet;
-
saatte en fazla 3 dışa aktarma işlem limiti mevcuttur.
Ardından, açılan "Sohbetleri dışa aktarma" penceresinde kullanıcının şunları seçmesi gerekir:
-
dışa aktarma dosya formatı (html - insanlar tarafından okunabilir, json - ruhsuz makineler için)
-
sohbet dosyasında görmek istediğiniz alanlar (ana alanlar varsayılan olarak mevcuttur)
-
müşteri ID'si,
-
müşteri adı,
-
kanal adı,
-
müşteri bağlantısı,
-
sohbet sayısı,
-
sohbetin başlangıç tarihi,
-
ilk yanıt süresi,
-
sohbetin süresi,
-
değerlendirme,
-
değerlendirme yorumu,
-
sohbet bağlantısı.
Dilerseniz ek alanları da seçebilirsiniz
"Dışa aktarmaya başla" seçeneğine tıklayın.
Hepsi bu kadar! Dosyayı indirmek için Ekip bölümünde JivoBot kullanıcısından bağlantının gönderilmesini bekleyin.