Satış ortağı olarak nasıl yeni müşteri ekleyebilirsiniz

Bu eğitim, Satış Ortaklığı Kontrol Panelindeki hesabınızın altına, yeni bir müşteri eklemenize yardımcı olacaktır.

1. Satış Ortaklığı Kontrol Paneline gidin ve giriş yapın.

2. Yeni Müşteri Ekleye tıklayın.

Lütfen bu düğmeyi kullanarak mevcut bir müşteri ekleyemeyeceğinizi unutmayın. JivoChat'te zaten hesabı olan bir müşteri eklemek istiyorsanız, destek ekibimizle konuşmak için bir sohbet başlatın veya doğrudan bugra@jivochat.com adresine e-posta gönderin.

3. Müşteri hesabını oluşturun.

4.1. Müşterinizin e-posta adresini girin ve bir şifre oluşturun (müşteriniz daha sonra değiştirebilecek).

4.2. Yönetici adını, web sitesi adresini (canlı sohbetin kurulacağı yer) ve telefon numarasını (isteğe bağlı) girin.

4.3. Daha sonra yükleyeceğime tıklayarak uygulama yükleme aşamasını geçin. Bu adresten müşteriniz daha sonra uygulamayı kurabilir.

4.4. Bu, kayıt işleminin son aşamasıdır. Burada, müşterinizin web sitesine kurmak için sohbet kodunu kopyalayabilir veya web sitesinin yöneticisine e-posta ile gönderebilirsiniz.

En popüler CMS (içerik yönetim sistemleri) için kod yükleme eğitimlerimizi incelemek isteyebilirsiniz. Buradan ulaşabilirsiniz.

Kayıt işleminden sonra müşteriniz otomatik olarak JivoChat'ın profesyonel sürümünün 14 günlük bir DEMO'sunu alır. Bundan sonra, tüm profesyonel özellikler devre dışı bırakılacak ve sistem ücretsiz sürümde çalışmaya devam edecek, bu da hiçbir zaman süresi dolacak veya sohbet miktarını sınırlayamayacak. Müşteriniz istediği zaman profesyonel sürüme yükseltme yapabilir.

5. Satış Ortaklığı Kontrol Paneline geri dönün, Müşteriler kısmına tıklayın ve eklediğiniz müşterinin listeye eklendiğini görün.

Bu kadar!

İlgili makaleler
Sorularınız mı var?
Canlı destekten bize yazın, size her an yardımcı olmaya hazırız.