30 saniye içinde geri-arayın
Bazı müşteriler yazışmak yerine telefonaramalarını tercih eder. JivoChat'daki Geri Arama özelliği ile arama talep etmelerini sağlayabilirsiniz
Geri-aramalar süreçleri hızlandırır
Telefon görüşmeleri ve canlı sohbet JivoChat'da birleştirilmiştir: Bir müşteriyle telefonda konuşabilir ve aynı anda sohbet yoluyla ona mesajlar veya belgeler gönderebilirsiniz. Site ziyaretçilerinin müşterilere dönüşümünü artırmak için bu kanalları birleştirin.
JivoChat size telefonda kimin olduğunu gösterir
Arama sırasında arayanla ilgili bilgiler otomatik olarak gösterilir: şehri, geldiği kaynak, şu anda web sitenizin hangi sayfalarını görüntülediği gibi
Aramalar mı canlı sohbet mi? Birini seçmenize gerek yok, neden hepsi olmasın?
Canlı sohbet aktif müşteri desteği için uygundur, geri-aramalar ise süreçlerin ve satışların daha hızlı tamamlanması için uygundur. Her iki çözümü JivoChat'da birleştirerek size mükemmel bir altyapı sunuyoruz
Çağrıları dilediğiniz yerde karşılayın
JivoChat uygulaması üzerinden
IP PBX'e bağlı herhangi bir SIP telefondan
Kişisel/iş telefon numaranıza yönlendirme yaparak
JivoChat ile 7/24 müşteri kazanın
Geri arama, temsilciler meşgul veya çevrimdışı olduğunda bile çalışır. JivoChat, müşteriyi geri arama için uygun bir zaman seçmeye davet edecektir.
Geri-aramalar size daha fazla mobil müşteri kazandırır
2021'de mobil trafiğin payı %83'e ulaştı - bu nedenle müşteriler mobil cihazlardan daha sık arama talep edebiliyor - geri arama özelliği ile sitenizin mobil versiyonunda alışveriş yapmak daha da kolay hale gelecek
Kendi telefonunuzu JivoChat'ya bağladıktan sonra
Türkiye içi aramalar
Türkiye içi aramalar
3.75TL
Almanya'ya çağrılar
60kr
Rusya'ya çağrılar
20kr
Sıkça Sorulan Sorular
Geri-arama nasıl çalışır?
Ziyaretçi geri arama penceresinde telefon numarasını girdiğinde, JivoChat, aramayı alabilecek tüm temsilcileri aynı anda arar. Çağrıyı ilk kabul eden ziyaretçi ile konuşmaya başlar. Genellikle, tüm işlemin tamamlanması yaklaşık 20 saniye alır. Temsilci ziyaretçiye bağlandıktan sonra yazışarak da sohbet edebilirler.
Siteme geri-arama özelliğini nasıl kurarım?
JivoChat'ı sitenizde zaten kullanıyorsanız, geri aramaları yönetici panelinde açmanız yeterli. JivoChat websitenizde kurulu değilse, ücretsiz olarak kayıt olun ve talimatlara uygun olarak kodu yükleyin.
Geri-aramanın ne zaman ve nasıl çalışması gerektiğini belirleyebilir miyim?
Geri-arama ayarları esnektir. Örneğin, görüntülendiği sayfa sayısına ve / veya websitesinde harcanan süreye bağlı olarak geri aramanın ne zaman çalışması gerektiğini seçebilirsiniz. Ayrıca, geri-arama aracının verimliliğini artırmak için farklı koşullar ayarlayabilirsiniz.
Temsilci web sitesinden bir çağrı olup olmadığını nereden bilecek?
Çağrıyı cevapladıktan sonra, müşteriye bağlanmadan önce, temsilci web sitesinden aramayı kabul ettiğine dair bir sesli uyarı duyacaktır. Bir çağrı aldığınızda, JivoChat uygulaması bilgisayarınızda otomatik olarak açılır ve kimin aradığına ilişkin ayrıntılı bilgi görürsünüz. Örneğin, ziyaretçinin nereden geldiği, hangi şehrinden geldiği ve şu anda hangi sayfayı görüntülediği.
Aynı anda kaç temsilci çağrı alabilir?
Gelen çağrıları almak için rasgele sayıda temsilci ekleyebilirsiniz, ancak eşzamanlı arama en fazla 9 numara için yapılacaktır. Bir web sitesi için çağrı almak için 9'dan fazla temsilci atarsanız, alınan her çağrı, tesadüfen seçilmiş 9 kayıtlı numaradan birine gönderilir ve bu kişi çağrıyı alır.
Bu servis hangi ülkelerde çalışabilir?
Geri-arama özelliği tüm ülkelerde çalışır!
Geri-arama nasıl ücretlendirilir?
Çağrılar dakika başına ücretlendirilir. Çağrıların sayısı dikkate alınmaz. Geri-arama özelliğini kullanmaya başlamak için hesabınızda 10 dolar olması gerekir. İsterseniz yerel para biriminizde de ödeme yapabilirsiniz, ancak paranız bankanızın döviz kurunu kullanarak ABD doları cinsinden tahsil edilecektir. Sabit hatta veya cep telefonlarına yönlendirme ayrı olarak ücretlendirilir.
Aramalar sohbetten ayrı olarak mı ücretlendirilir?
Evet, geri arama özelliği, JivoChat'in Profesyonel sürümünden ayrı olarak ödenir. Fiyatlandırma sayfasında, arama bakiyenizi doldurabilir ve profesyonel lisans satın alabilirsiniz.
Telefon trollerinden çağrı alırsam ne yapabilirim?
Trolleri telefon numarası ve IP adresi ile engelleyebilirsiniz. Bunu yapmak için, günlükteki "troll" çağrıyı açın ve "Engelle" düğmesini tıklayın.
Arama kayıtlarını nereden görebilirim?
Yönetici panelinin "Arama kayıtları" bölümünde. Filtreler listesinde "Aramaları göster" i seçerek genel listedeki aramaları filtreleyebilirsiniz.
Akıllı tetikleyicileri geri-aramalar ile nasıl harmanlayabilirim?
Sohbet, müşteriye web sitesinde eşlik etmek ve satın alma esnasında göze batmayan bir asistan olmak için daha uygundur. Satışları sonuca bağlamak için ise bir telefon görüşmesi daha uygundur. Ziyaretçileriniz websitenizde gezinirken bir sohbet davetiyesi görüntülenecek şekilde sohbetleri ayarlamanızı öneririz, ancak geri arama önerisi, satın alıma yaklaşıldığında (örneğin, sepete ekleme olduğunda veya alışveriş sepeti görünümüne geçiş yapıldığında) veya web sitesini terk etme belirtileri olduğunda (örneğin fare işaretçisi birden çok sayfayı görüntüledikten sonra sayfayı kapamaya yönelirse) görünmelidir.