Küçük Web Siteleri için Canlı Destek: Buna değer mi?

Okuma zamanı4 dakika
Buğra Çil
Buğra Çil
İş Geliştirme Uzmanı

Canlı destek uygulamalarının ziyaretçilere hem kolaylık hem de yüksek kaliteli müşteri hizmeti sunacak en iyi platformlardan biri olduğunu biliyoruz, ancak küçük web siteleri, bu işe yeni başlıyorlarsa bir başkasına yatırım yapmayı düşünüyorlar mı? Canlı destek uygulamaları küçük bir şirketin web sitesinin büyümesini ve çevrimiçi varlığını gerçekten etkileyecek mi?

Bunun cevabı evet. Bunun nedeni, canlı destek bir şirketin büyümesine yardımcı olabilir ve markaya güvenin artması gibi en başından beri ihtiyaç duydukları her şeyi inşa etmeleridir. En iyi hizmeti sunarak müşteri memnuniyetini artırarak potansiyel müşterilerinize ulaşarak yaklaşmak. Küçük web siteleri kesinlikle canlı desteği kendi özellik listelerine dahil düşünmeli ve işe doğru şeyler yaparak başlamalı.

Canlı Destek Ne Yapabilir?

Küçük bir web sitesinde canlı destek uygulamasına neden değdiğini anlamanın ilk adımı tam olarak nelerin başarılabileceğini ve nasıl yapılacağını anlamaktır. İşte web sitenizde uyguladığınız ilk günden itibaren bir canlı destek ile başlayabileceğiniz şeylerden bazıları.

Pazarlama Kampanyalarınız İçin Veri Toplayın

Ziyaretçiler, öncelikle markanızı tanımak zorunda kalmadan iletişim bilgilerini derhal vermeyi ve teklif edilenin gerçekten ilgilerini çekmeyi istemiyorsa. Bunun için, bir platform canlı destekten daha iyi değildir; bu da şirketinizin bir görüşmeye başlamalarını beklemek zorunda kalmadan, ziyaretçilerine doğrudan konuşmasını sağlar.

Bir canlı destek, ziyaretçilerinizin sohbete dikkatini çekmek için proaktif davetler kullanmanızı sağlar. Temsilcilerinizden gelen yüksek kaliteli bir hizmetten sonra, ziyaretçilerinizi iletişim bilgilerini vermeye istekli olan müşterilere dönüştürebilirler, bu da daha sonra e-posta pazarlama kampanyalarınızda kullanılabilir. Bir canlı destek, aynı zamanda, her bir ziyaretçinin sohbet oturumları aracılığıyla nelerin ilgisini çekeceğini belirleyerek, posta listelerinizi bölümlere ayırmanıza olanak tanır. Bu, reklam e-postalarınızın açık oranlarını kesinlikle artıracaktır.

Contact Information

Kişiselleştirilmiş Müşteri Hizmetlerini Sunmak

Kişiselleştirilmiş müşteri hizmetleri sunmak, yüksek düzeyde müşteri memnuniyeti elde etmenin en önemli yönlerinden biridir. Destek ekibinizden aldıkları tüm yanıtlar otomatik yanıtsa, ziyaretçileriniz kendilerini değerli hissetmeyeceklerdir. Canlı destek, hizmetinizde insan etkileşimine özel bir dokunuş eklemenize olanak tanır; operatörleriniz, her müşteriye, ihtiyaçlarına ve taleplerine göre belirli bir şekilde davranabilir.

Botların zaten çok yaygın olduğu bir dünyada, internet üzerinden kişiselleştirilmiş bir şekilde insanlarla iletişim kurabilmeniz, ziyaretçilerinizin ürünlerinizi hiç satın almasalar bile, kendilerini rahat ve memnun hissetmelerini sağlayacak değerli bir özelliktir.

Üye Bağlantılarınızı Sohbet Yoluyla Gönderebilirsiniz

Canlı destek uygulamaları, müşteri desteğini sunmaktan çok daha fazlası için kullanılabilir. Potansiyel müşterilerinizle sohbet ederken, hangi ürün veya hizmetin ihtiyaçlarına en uygun olduğuna karar vermelerine yardımcı olabilir ve satış ortaklığı program bağlantılarınızı paylaşabilirsiniz.

Canlı desteği bir satış platformu olarak kullanmak, yalnızca bir müşteri destek aracı olmaktan çok, ziyaretçilerinizle daha iyi etkileşim kurmanın yanı sıra şirketinizin büyümesini doğrudan etkilemenin harika bir yoludur.

Ayrıca, ziyaretçilerinizin web sitenizin listelerini daha da iyileştirmek için neler istediğini içeren verileri ve geri bildirimleri toplayabilirsiniz. Sohbet oturumlarınızdan gelen tüm bilgileri doğru bir şekilde analiz edebilmek, herhangi bir yeni iş için çok önemli bir faktördür.

Jivochat Affiliate Program

Bir Canlı Destek Uygulaması ile Reklamlarınızı Yedekleyin

Web sitenize gelen reklam kampanyalarınızdan gelen akışa yardımcı olmaya hazır bir canlı destekiniz varsa reklamlar çok daha değerli olacaktır. Müşteriler indirimler, yeni ürün sürümleri ve teklifler hakkında sorular soracaktır ve destek ekibinden sorularının yanıtlanması için e-posta yanıtlarını beklemek istemeyecektir.

Yeni bir reklam kampanyası başlattığınızda, web sitenize gelen her ziyaretçiye canlı yayına girer girmez yardımcı olmaya hazır olmalısınız! Canlı desteğinizin hazır ve hazır olduğunu ve özel hizmetinizden memnun olduğunu göreceklerdir. Ziyaretçiler, markanızın pazarda ne kadar yeni ve genç olursa olsun önemli olduğunu ve satışlarınızı olumlu etkileyeceğini bilir.

Bu Egzersizi Deneyin

Küçük bir siteye sahipseniz, şu anda ne kadar iyi performans gösterdiğini anlamak için bazı ölçümler yapmanız önemlidir. Aylık kaç ziyaretiniz var? Kaç satış ve teklif var? Bu sayılara sahip olduktan sonra, sunduğunuz ürünlerin ziyaretçileriniz için olması gerektiği kadar çekici ve çekici olup olmadığını anlayabilirsiniz.

Bu bilgiyi alın ve diğer geleneksel müşteri hizmetleri platformları aracılığıyla kaç destek talebi aldığınızı düşünün. Ne kadar para kaybedebileceğinizi düşünün, çünkü ziyaretçileriniz sorularına cevap vermeyebilir ve sorunlar zamanında çözülebilir.

Çok sık potansiyel müşteriler, ürün veya hizmet hakkında yeterli bilgiye sahip olmadıkları ve yardım almaları için hızlı ve kolay bir platform bulunmadığı için bir satın alma işleminden çekilir. Bu tam olarak bir canlı desteğin onlara sağladığı şeydir ve Quora'ya göre, canlı desteğe sahip olmak en az %20'lik bir dönüşüm oranı sağlayabilir.

Customer Service

En İyi Canlı Destek Çözümünü mü Arıyorsunuz?

Tüm bunları okuduktan sonra web sitenizde bir canlı destek eklemekle ve işinizin büyümesini nasıl etkileyebileceğini görmekle ilgileniyorsanız, hangi canlı destek çözümünün, yukarıda anlatılan herşeyi kolayca yapmanıza yardımcı olacağını merak ediyor olabilirsiniz. Daha fazla bakmayın, Jivochat'in ücretsiz sürümü ile satışlarınızı ne kadar olumlu etkileyebileceğinizi keşfedin.

Daha sağlam bir çözüm arıyorsanız, Jivochat'ın kaç tane aracıya sahip olduğunuza ve lisansınızı ne zaman satın almak istediğinize göre ölçeklenebilir bir fiyatlandırma sunduğunu bilmenizi isteriz.

Jivochat, ziyaretçilerinizi etkilemeye başlamak için gerekli tüm araçları ve özellikleri sağlar! Facebook Messenger, Viber, Telegram ve daha pek çok platform ve uygulamalar ile entegre edilebilirsiniz. Sohbet tasarımını, markanıza mükemmel bir şekilde uyacak ve proaktif davetiyelerle ziyaretçilerinizin dikkatini kolayca çekecek şekilde ayarlayabilirsiniz.

Daha fazla müşteri kaybetmeyin, şu anda web sitenizde Jivochat edinin!

Gördüklerinizi beğendiniz mi?
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!
Tamamen ücretsiz, kart bilgisi gerekmez, iki dakikada hazır.