Facebook ile JivoChat Entegrasyonunun Avantajları
JivoChat işiniz için eksiksiz bir canlı destek çözümü olarak yüksek kaliteli müşteri hizmeti sunma konusunda şirketiniz için gerekli tüm araçları sunar. JivoChat, markanızın renklerine uyum sağlamanız, her cihazda (her modern işletim sistemi, tarayıcı ve mobil cihaz) çalışır ve hatta mesajları 20 dile çevirmenize olanak tanıyan mükemmel ve uyarlanabilir bir tasarıma sahiptir.
Ayrıca, Google Analytics, WordPress, BITRIX, Magento ve daha birçok CMS platformu ve pek çok farklı uygulama ile entegre etmenizi sağlar. Uygulamalarla bağlantı kurmak demişken, Facebook bugün en çok kullanılan sosyal medya platformu olarak, Jivochat'in en büyük artılardan biri olarak geliyor. Bu listede, JivoChat'i Facebook ile bağlamanın ve ziyaretçilerinize ve potansiyel müşterilerinize daha da iyi hizmet sunmanın yanı sıra dönüşümlerinizi artırmanın tüm yollarını size sunuyoruz.
1. Sosyal Medyada Aktif Olun
Kullanıcılar her gün asaüstü bilgisayarlarda veya mobil cihazları üzerinden Facebook'ta saatler geçiriyor. Facebook, bir süredir sosyal medyada bir dev haline geldi ve geçtiğimiz yıllarda kullanıcılar, ürün satın almak ya da tavsiye okumak için kullanmaya başladılar.
Bugün, Facebook, insanlarla tanışmak ve onlarla bağlantı kurmaktan çok daha fazlası, aynı zamanda çeşitli iş çözümleri ve entegrasyonlar sunar. Örneğin, Facebook Reklamları, çevrimiçi reklam yayınlamanın en iyi yollarından biridir ve genel marka bilinirliğini artırmanın yanı sıra dönüşüm oluşturmada etkili olduğu kanıtlanmıştır.
Canlı sohbet hizmetinizi Facebook ile bağlayabilmek, ziyaretçilerinizin sizinle nasıl iletişim kurabileceğini kolaylaştırarak şirketinizin güvenilirliğini hemen artırır.
Kaçırmayın: Facecbook Mağazası Nasıl Oluşturulur
2. Müşterilerinizin Sekmeler Arasında Gezmesine Gerek Yok!
Potansiyel bir müşteri, şirketinizin sayfasından veya hatta Reklamlarınızdan biriyle bir ileti gönderirse, JivoChat temsilcileriniz JivoChat uygulamasında bu mesajı alabilir ve her türlü soru ve sorunu ele alabilir.
Müşterilerinizin, sorunlarının zamanında çözülmesini sağlamak için tarayıcı sekmeleri arasında geçiş yapmaya gerek kalmaz, bu da genel müşteri memnuniyetini artırmaya büyük ölçüde katkıda bulunur. Günümüzde, kolaylık sağlamak ve ziyaretçilerinizin zaman kazanmasına yardımcı olmak, çevrimiçi işletmeler için önemli faktörlerdir.
Çevrimiçi destek çözümünüz JivoChat kadar modern ve iyi düşünülmüş olmadığı için müşterileri kaybetmeyin!
3. Çalışanlarınızın Verimliliğini Artırın
Temsilcileriniz JivoChat ile entegre edilen herhangi bir platformdan gelen potansiyel müşterilere yardımcı olabilir. Bu sadece Facebook için değil, Telgraf, Viber ve daha fazlası için de geçerli.
Tüm gelen mesajların tek bir uygulamada görüntülenmesi ve düzenlenmesi, farklı çevrimiçi sohbet hizmetlerini ve uygulamalarını yönetmek zorunda kalmadan müşteri destek temsilcilerinizin verimliliğini büyük ölçüde geliştirir. JivoChat'i Facebook ile entegre etmek sadece ziyaretçileriniz için değil, aynı zamanda kendi ekibiniz için de uygun!
Şunu da okuyun: Canlı destek E-ticaretinizi Büyütmenize Nasıl Yardımcı Olur
4. Mobil Kullanıcılar için Daha Kolay
İnternet trafiğinin% 50'sinin ve çevrimiçi satın alımların% 33'ünün akıllı telefonlar aracılığıyla gerçekleştiği ve JivoChat'i Facebook ile entegre ederek, tüm ziyaretçinizin ihtiyacının şirketinizle bağlantı kurmak için Facebook veya Messenger uygulamasının yüklü olması gerekmektedir.
Mobil kullanıcıların, işletmenlerinizden yüksek kaliteli destek almaları için farklı uygulamalar veya ekstra yüklemeler almaz. Bu da, potansiyel müşterilerinizin hareket halindeyken JivoChat'ın telefon arama özelliklerini geri çağırmak gibi büyük bir fırsat sunmasını sağlar. ve kısa mesaj yazamaz.
5. Hizmet Kalitenizi Analiz Edin ve Değerlendirmeyi Kolaylaştırın
Herşeye sahip olmakla, şirket temsilcilerinin ne kadar iyi çalıştığını, kimin iyi iş çıkardığını ve yardıma ihtiyacı olduğunu kontrol etmek çok daha kolaylaşıyor. JivoChat’in şirketinizin performansını, 0’dan 5’e kadar olan bir ölçekte derecelendiren raporlarını kontrol ederek, hizmet kalitesini izleyebilir ve artırabilirsiniz!
Ayrıca, Facebook Messenger'da farklı sohbet sekmelerinde arama yapmak zorunda kalmadan JivoChat’ın uygulamasından tüm sohbet oturumlarına erişebileceksiniz! Müşteri destek sonuçlarınızı ve girdilerinizi farklı platformlardan birleştirmek için ayrı veri sayfaları oluşturmanıza gerek yoktur.
6. Facebook Messenger Özelliklerinin Avantajlarını Kullanın
Facebook Messenger, kullanıcıların ihtiyaç duyduklarında fotoğrafları, bağlantıları ve hatta belgeleri paylaşmalarına izin veriyor. Ayrıca, ne zaman başarılı bir şekilde teslim edildikleri ve okundukları gibi iletilerde de durum görüntüler.
Sadece bu değil, Facebook Messenger da ziyaretçilerinizin ismini gösteriyor. Bu da, acentelerinizin kişiselleştirilmiş bir müşteri deneyimi sunmasını ve potansiyel müşterilerinizin değerli hissetmelerini sağlamasını çok daha kolay hale getiriyor.
JivoChat Satış Ortaklığı: Satış Ortaklığı Programımız ile yinelenen komisyonlarda %30 kazanç sağlayın!
Facebook'a Nasıl Bağlanırım?
JivoChat'inizi Facebook Messenger ile bağlamak çok kolay! Sadece JivoChat admin panelinizi açın, iletişim kanallarınıza gidin, Facebook'u seçin (diğer uygulamalarla da bağlantı kurmayı düşünün!) ve Facebook'tan gelen tüm mesajları JivoChat uygulamanızda karşılamaya hazırsınız. Ve evet, bu Ücretsiz!
Facebook Sürekli Gelişiyor, Takipte Kalın!
Bugün, şirketinizin web sitesinde JivoChat sayfasını kullanarak başlayın ve bugün en popüler platformlarda yüksek kaliteli müşteri desteği sunarak işinizden yararlanın. JivoChat, şirketinize eksiksiz bir çözüm paketi sunar ve hemen şimdi ücretsiz olarak kullanmaya başlayabilirsiniz.
- Blog/
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!