Dijital pazarlama ekibiniz için 20 araç
Bir dijital pazarlama ekibi, içerik üreticilerinden SEO analistlerine, sosyal medya uzmanlarından etkileşimsel pazarlamacılara kadar çeşitli profesyonellerden oluşur. Rutini daha etkili hale getirebilen bir dizi uygulamayı inceleyerek, dijital pazarlama ekibiniz için 20 uygulamanın bir listesini bir araya getirdik!
1. Todoist
Bu yapılacaklar listesi gibi çalışan basit bir web uygulaması. Görevlerinizi projeye göre ayırıp not ekleyebilir ve öncelikleri belirleyebilirsiniz. Bireyler veya ekipler tarafından kullanılabilir; bu da bir yöneticinin görevlerini ekibinin diğer üyelerine dağıtmasına izin verir. Bu araç ayrıca iOS ve Android'de de mevcuttur ve geçtiğimiz günlerde, gecikmiş görevlerin yeniden düzenlenmesi, hafta işlerini ve uygulamanın kullanıcılarının davranışını hesaba katmak için öneriler sunan bir araç başlatmıştır. Todoist hakkında daha fazla bilgi edinmek için bağlantıyı tıklayın .
2. Trello
Trello, Todoist'e benzer amaçlara sahip olmakla birlikte farklı bir şekilde çalışır, yani farklı şekillerde kullanılabilir. Farklı projeleri ve bunlarla ilgili farklı görevleri yönetmek için kullanılabilir; örneğin, toplantılar için gündem planlama gibi. Dijital kartlardan oluşan bir sistemle çalışarak, kartları yorumlama veya arşivler veya resimler gönderme yoluyla iletişim kurmanın yanı sıra her kartın ekibin bir üyesine atanmasını sağlayabilirsiniz. Trello'nun kendi web sitesinde bulunan özellikleri öğrenin.
3. Asana
Bu, dünyanın en çok kullanılan proje yönetim araçlarından biridir. Bu sayede, o anda ekibinizin her üyesinin yaptığı faaliyetlere erişebilirsiniz. Görevleri devretmek ve öncelikleri Asana aracılığıyla tanımlamak, çevrimiçi bir sohbet sistemi aracılığıyla iletişim kurmak da mümkündür. Bu uygulamanın sitelerine ziyarette bulunarak kullanıcılara sunabileceği şeyleri öğrenin.
4. Ninja Outreach
Bu araç, yeni potansiyel müşteriler ve dijital etkileyiciler arayanlar için son derece ilginç olabilir. Ninja, belirli anahtar kelimeler için en iyi sıralanan makaleleri arar ve sonra yazıyı, yazarın e-posta adresini, bulunduğu yeri ve makalenin aldığı ayın tam ziyaret sayısını sağlar. Bir diğer ilgi çekici özellik de sosyal etkileyenlerle ilgilidir. Sosyal medyada büyük isimleri arayabilir ve onlarla iletişime geçebilirsiniz. SEO ile çalışan veya sadece mükemmel bir iletişim listesine sahip olmak isteyenler için çok ilginç! Ninja Outreach hakkında daha fazla bilgi edinmek için bağlantıyı tıklayın .
5. Cloudvote
Cloudvote, işbirlikçi bir ortamda PowerPoint sunumları oluşturmanızı sağlar. Microsoft'un yazılımını kullanarak kendi sunularınızı hazırlamak yerine, ekibinizin diğer üyeleri işinize devam ederken işinize erişebilir ve fikir alışverişinde bulunabilir, fikir alışverişinde bulunabilir ve sorunları gerçek zamanlı olarak algılayabilirsiniz. Cloudvote hakkında daha fazla bilgi edinmek için bağlantıyı tıklayın .
6. SEMRush
Arama ve analiz için ithaf edilen SEMRush, bölgedeki en popüler araçlardan biridir. Özellikleri arasında bu uygulama, sitenizden rakiplerinize farklı SEO verilerini karşılaştırmanıza, belirli anahtar kelimelerle nasıl sıralandığınızla ilgili raporlar sunmanıza olanak tanır.
SEMRush ayrıca, içerik stratejinizde yer alacak yeni anahtar sözcükler için fikir arar ve hangi sayfaların söz konusu arama terimine göre en üst sırada yer aldığını gösterir. Bu uygulamanın SEO ekibinize nasıl yardımcı olabileceğini öğrenmek için SEMRush sayfasına gidin .
7. Google Keyword Planner
Bu, Google'ın anahtar kelime aracıdır. Keyword Planner, SEMRush'a benzer özelliklere sahiptir ve yeni anahtar kelimeleri başka terimlerle veya kategorilerle arar. Anahtar kelimelerden oluşan bir liste yoluyla AdWords için maliyet simülasyonları yapabilir ve başka şeylerin yanı sıra belirli bir terim için yapılan aramaların hacmini öğrenebilirsiniz. Siteye göz atın.
8. SpyFu
Bu uygulama, rekabetin arama verilerinin analizi için tasarlanmıştır. Rekabetin kullandığı reklamların geçmişini kontrol eder ve iyi çalışan kampanyalarının unsurlarını tanımlar. Adworks'de reklamlarla satılan anahtar sözcüklerle dokuz yıla kadar veri bulabilir ve bu sitelerin elde ettiği her organik sıralamayı rapor edebilir. SpyFu hakkında bilgi edinmek için bağlantıyı tıklayın .
9. Serpstat
Bu, rekabet verilerinizi analiz etmek için ayrılmış bir diğer uygulama. SpyFu'dan farklı olarak, analiz süreci ve siteniz ile rakiplerinizin verileri arasındaki karşılaştırma otomatik olarak yapılır ve ana rakiplerinizin kim olduklarını belirlemenize yardımcı olur. Serpstat, gelecekteki reklam modellerini analiz etmenin yanı sıra otomatik raporlar da sunar. Serpstat hakkında sayfalarını ziyaret ederek daha fazla bilgi edinin.
10. Piktochart
Bilgi içerikli görsellerin üretimine odaklanan Piktochart, metin ekleyebileceğiniz ve yüksek çözünürlükte indirilebilen yaklaşık 500 adet hazır grafiğin şablonunu sunuyor. Bu şekilde, içeriğinizi okuyucu için daha cazip hale getirerek metinlerinizi daha meşru hale getirebilirsiniz. Bağlantıyı tıklayın ve Piktochart'ın şablon veritabanına gözatın.
11. Inkybee
Inkybee, blogları ve etkileyicileri bulmak için Ninja Outreach'a benzer şekilde mükemmel bir hizmettir. Belirli alanlarda yeni etkilenenler üzerine odaklanan arama mekanizmaları vardır ve bunları ayrı kategorilere bölünebilen farklı listeler halinde kataloglamanıza izin verir. Inkybee'nin özelliklerinin tamamını kontrol edin.
12. Mention
Bu özellik Inkybee veya Ninja Outreach'ın tersi şekilde çalışır. Sadece niş marketinize etkileyenler aramak için çalışmak yerine, Mention internet üzerinde markanız hakkında zaten kimin konuştuğunu gösterir. Hakkınızda kimlerin zaten konuştuğunu öğrenmenin yanı sıra bu kullanıcıları oluşturduğumuz kampanyaların erişimini ve katılımını ölçmek için Mention kullanabilirsiniz. Şuan sizin hakkınızda kimin hakkında konuştıklarını öğrenmek için Mention'a göz atın .
13. Buzzsumo
Bu, orada bulunan en büyük dijital pazarlama araçlarından biridir. Buzzsumo dijital pazarlamanın tüm yönlerini içerir ve SEO ekipleri için hayati bir araçtır. Buzzsumo, Inkybee'de olduğu gibi anahtar sözcükleri ve SEMRush'un yaptığı eğilimleri araştırmanıza izin verdiği gibi, etkileyenler için de bir arama motoru olarak çalışır.
Uygulamanın sağlayabileceği çeşitli bilgi parçaları arasında, aradıkları sayfaların hakimiyetlerini ve takip eden numaralarını gösterir. Buzzsumo hakkında daha fazla bilgi edinmek için bağlantıyı tıklayın .
14. Content Idea Generator
Bu, içerik üretimi için fikir üretir. Content Idea Generator, seçili bir konu için görünüşte rasgele başlıklar verir. Bir başlıktaki her kelime veya terim, aşağıdaki ekran görüntüsünde görebileceğiniz gibi, arama tamamlandıktan sonra açıklanır. İngilizce dışındaki dillerde bulunan metinler söz konusu dile uyarlanabilir. Başlıkları üretmeye başlamak için sitesine gitmeniz yeterlidir .
15. Zenpen
İçerik üreticileriniz çok fazla zamanı boşa harcıyor mu? Zenpen, metne odaklanmalarında onlara yardımcı olabilir. Araç, dikkatleri dağıtmayan, özellikle de tam ekranda kullanılıyorsa, herhangi bir düğme veya bildirimde bulunmaksızın metinleri düzeltmelerine izin veren dikkat dağıtıcı bir ortam sunmaktadır. Zenpen ile yazmaya hemen başlayın .
16. TWords
Bu araç, sadece içeriği yazma üzerine değil, genel olarak profesyonellik geliştirmeye odaklanmıştır. TWords, yazarların ilerlemelerini belirli bir metinle izlemesi ve üretkenlik dönemlerini analiz etmesi için kullanılabilir. TWords, pratik yapmak için bir yazarın bunu tamamlamak için ne kadar süreceğini gösteren bir metin öneri sunar. Web uygulaması hakkında daha fazla bilgi edinmek için bağlantıyı tıklayın .
17. Buffer
Bu, yalnızca sosyal medyaya yönelik bir web uygulaması. Tampon, Twitter, Facebook ve Instagram yayınlarını programlamanızın yanı sıra bu sitelerdeki sayfalarınıza yönelik trafik temelinde zamanlama önerileri sağlar. Ayrıca, sosyal ağlar üzerindeki etkileşiminin ve iOS ve Android için bir uygulamanın farkında olmanız için analitik araçlar da vardır. Sosyal medya sitesine erişmek zorunda kalmadan, o anda baktığınız içeriği anında yayınlamanıza veya programlamanıza izin veren bir Google Chrome uzantısı vardır. Buffer hakkında daha fazla bilgi edinin.
18. Klout
Klout, içeriğinizin sosyal medyada yarattığı etkiyi analiz etmek ve her paylaşımın veya yorumun içeriğinizin erişimini nasıl etkilediğini göstermek için kullanılabilir. Bu bilgi, uygulama tarafından yapılan etki analizi tarafından sağlanan bir notta özetlenir. Klout'un sayfalarını ziyaret ederek nasıl çalıştığını öğrenin.
19. HootSuite
Buffer'tan daha büyük bir erişime sahip olan Hootsuite, yaklaşık 35 sosyal medya sitesinde yayınlar programlamanıza ve yayınları kontrol etmenize izin verir. Bunun yanı sıra, Hootsuite, platformun kendisi aracılığıyla bu sosyal medya sitelerinde aldığınız iletilere yanıt vermenizi sağlar. HootSuite'ın özelliklerini öğrenin .
20. Pixlr Editor
Çevrimiçi erişilebilen basit bir resim editörü. Bu, Pixlr'ın, ortak bilgisayarlar da dahil olmak üzere, ekibinizin bir üyesinin kullandığı herhangi bir bilgisayarda kullanılabileceği anlamına gelir. Pixlr, yeniden boyutlandırma, resim kırpma ve tüm basit resim düzenleyicilerinde ortak olan özellikler gibi basit araçları sunar; bu nedenle, gelişmiş resim düzenlemeye ihtiyaç duyulmadığında fazlasıyla yeterlidir. Pixlr aracılığıyla resimleri düzenleme işlemine şu an çevrimiçi editörü üzerinden başlayabilirsiniz.
Jivochat'ın çevrimiçi müşteri hizmetleri ile ziyaretçilerinizi sitenizde selamlayın
Yukardaki araçlar sayesinde, dijital pazarlama ekibiniz diğer avantajların yanı sıra üretkenliğini artırabilir, daha iyi sonuçlara ulaşabilir ve eylem analizinizi geliştirme kapasitesini artırabilir. Ziyaretçileriniz arttıktan sonra, Jivochat'ın sunduğu çevrimiçi sohbet sistemi, proaktif davetiye göndermenize ve müşteri servis ekibinin şüpheleri gidermek için etkileşime girmesine izin vererek dönüşümün tamamlandığından emin olmanızı sağlar. Jivochat'ın tüm özellikleri ve ödeme planlarımız hakkında bilgi edinin.
- Blog/
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!