Özellikler
Siteniz için Canlı Destek
Mobil SDK
JivoChat ChatBot
WhatsApp Business
AI Asistanı
Yapay zeka asistanı
Jivo Pazarlama
Instagram Entegrasyonu
Facebook
Telegram
Viber
Apple Business Chat
Telefon+
Video Görüşmeler
JivoChat İş Telefonu
Geri-aramalar
CRM
JivoChat Ekip Sohbeti
E-posta Entegrasyonu
Entegrasyonlar
Geliştiriciler için API
Fiyatlar
Ortaklık
Uygulamalar
Yardım
Blog
Giriş
Ücretsiz Kaydol
TR
English
Español
Português
TR
English
Español
Português
Özellikler
Siteniz için Canlı Destek
Mobil SDK
JivoChat ChatBot
WhatsApp Business
AI Asistanı
Yapay zeka asistanı
Jivo Pazarlama
Instagram Entegrasyonu
Facebook
Telegram
Viber
Apple Business Chat
Telefon+
Video Görüşmeler
JivoChat İş Telefonu
Geri-aramalar
CRM
JivoChat Ekip Sohbeti
E-posta Entegrasyonu
Entegrasyonlar
Geliştiriciler için API
Fiyatlar
Ortaklık
Uygulamalar
Yardım
Blog
Giriş
Ücretsiz Kaydol
Aramak
Tüm makaleler
Tüm makaleler
Araçlar
E-ticaret
İletişim
JivoChat Eğitimleri
Pazarlama
Satış
Tüm makaleler
Araçlar
E-ticaret
İletişim
JivoChat Eğitimleri
Pazarlama
Satış
#İletişim
Popup'lar İle Bütçe Dostu Pazarlama Nasıl Yapılır?
Sınırlı bütçe, sonsuz rekabet! Bütçe kısıtlamaları, özellikle de küçük ve ortak ölçekli işletmelerin (KOBİ'ler) ve yeni girişimlerin karşısına...
#İletişim
Popup'lar İle Websitesindeki Promosyonlara Nasıl Daha Fazla Dikkat Çekilir?
Popup'lar İle Websitesindeki Promosyonlara Nasıl Daha Fazla Dikkat Çekilir? En büyük veya en köklü işletmelerin bile hedefi...
#İletişim
Popup'lar İle Satış Ekibi İçin Kaliteli Lead'ler Nasıl Elde Edilir?
JivoChat Pop-Up 101: Lead Generation Süreçlerine Etkisi Sektör fark etmeksizin tüm işletmelerin ortak bir hedefi vardır: Potansiyel...
#İletişim
Popup'lar İle Email Bülteni Aboneleri Nasıl Artırılır? E-Posta Listelerinin Gücü!
Dijital pazarlama pek çok farklı ayağın birleştiği bir merkez. En önemli ayaklardan biri olan e-posta pazarlaması, işletmenizin yeterli...
#İletişim
Mobilya Sektöründe Müşteri Memnuniyeti Nasıl Arttırılır?
Mobilya Sektöründe Müşteri Memnuniyeti Nasıl Arttırılır? Mobilya sektörü hakkında en çok bilinen şeylerden biri ne kadar büyük...
#İletişim
Müşteri Deneyimi İçin Canlı Destek: Renticar Başarı Hikayesi
Müşteri deneyimi modern iş dünyasında önemli bir stratejik unsur olarak öne çıkıyor. Bütünleşik müşteri deneyimi ile yaratılan aksiyon...
#İletişim
Mobilya Sektöründe Canlı Destek Kullanmanın Faydaları Nelerdir?
Mobilya Sektöründe Canlı Destek Kullanımının 5 Faydası Mobilya sektörü belli başlı firmaların ve bölgesel girişimlerin hüküm sürdüğü...
#İletişim
Müşteri Memnuniyet Nasıl Sağlanır? | A'dan Z'ye Müşteri Memnuniyeti Hakkında Bilinmesi Gerekenler
Müşteri memnuniyeti, hizmet ya da ürün satın alan bir müşterinin aldığı şeyle ilgili duyduğu memnuniyet oranını ifade eden...
#İletişim
Hizmet Pazarlamasında Müşteri Memnuniyeti
Hizmet pazarlaması, fiziksel bir karşılığı olmayan bir şeyin müşteriye tanıtılmasını sağlamak için yapılan uygulamalara denir. Hizmetlerin fiziksel bir...
#İletişim
Müşteri Memnuniyeti Endeksi Nedir? | Müşteri Memnuniyeti Endeksi Neden Önemlidir?
Müşteri memnuniyeti endeksi, bir hizmet ya da ürün satın alan müşterilerin aldıkları şeye dair memnuniyet derecelerini gösteren bir...
...
3
4
5
6
7
8
9
...
Gördüklerinizi beğendiniz mi?
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!
Tamamen ücretsiz, kart bilgisi gerekmez, iki dakikada hazır.
Ücretsiz Kaydol