Blog

Hizmet pazarlaması, fiziksel bir karşılığı olmayan bir şeyin müşteriye tanıtılmasını sağlamak için yapılan uygulamalara denir. Hizmetlerin fiziksel bir...
Müşteri memnuniyeti endeksi, bir hizmet ya da ürün satın alan müşterilerin aldıkları şeye dair memnuniyet derecelerini gösteren bir...
Canlı destek sistemi daha çok e-ticaret alanı ile öne çıkmış bir uygulamadır. İnternet sitesine giriş yapan potansiyel müşterilerin...
İşletmelerin dijital dünyada varlık göstermesi, gün geçtikçe daha da önem kazanıyor. Bu noktada, hazır web sitesi sistemleri, bir...
Müşteri Deneyimi Uygulamaları: Canlı Destek ile Gelirinizi Arttırın İşletmelerin hiç bitmeyen arayışına hoş geldiniz: Müşteri memnuniyeti uygulamaları....
Müşteri memnuniyeti politikası neden kritik? Yanıtlar net; globalleşen piyasalar, yüksek rekabet, arenaya dönüşen iş dünyası! Artık tüketici beklentileri...
İşletmeler için e-ticaret giderek zorlaşıyor çünkü çok fazla seçenek var. Müşteriler, ihtiyaç duydukları ürünleri ve hizmetleri bulmak için...
Sosyal medya uygulamaları hızla değişen müşteri hizmetleri için hayati önemde. Artık sosyal medya müşteri hizmetleri ile ayrılmaz bir...
Müşteri Deneyimi Uygulamaları: Canlı Destek ile Gelirinizi Artırın İşletmelerin hiç bitmeyen arayışına hoş geldiniz: Müşteri memnuniyeti uygulamaları....
Canlı destek kullanımı, birçok e-ticaret sitesinin rakiplerinden öne çıkmak için tercih ettiği uygulamalardan biridir. Bu sistemin bu kadar...
Gördüklerinizi beğendiniz mi?
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!
Tamamen ücretsiz, kart bilgisi gerekmez, iki dakikada hazır.