Blog

Seyahat Acenteleri İçin WhatsApp Cloud API Kullanımı ve İpuçları Bugün, işinizi bir üst seviyeye taşıyacak harika bir
E-Ticarette Whatsapp'ı Etikili Kullanmanın Önemi ve Dönüşüm Oranlarını Artırma Stratejileri E-ticaret dünyasında başarıya ulaşmak ve müşteri memnuniyetini
WhatsApp pazarlaması, müşteri memnuniyetini artırmak ve dönüşüm oranlarını yükseltmek için güçlü bir araçtır. Ancak, bu potansiyeli en iyi
Müşteri deneyimi, 1994 yılında Lewis “Lou” Carbone tarafından tanımlandığından beri işletmelerin en öncelikli hedefi olmuştur. Günümüzde müşteri deneyimi,
Pazarlama dünyasında hepimizin bildiği iki dev var: e-posta ve WhatsApp. E-posta, yıllardır pazarlamacıların vazgeçilmezi oldu. Ancak WhatsApp, özellikle
Bugün sizlere işletmelerin müşteri iletişimini geliştirmek için harika bir araç olan WhatsApp Cloud API'den bahsetmek istiyorum. Bu API,
Müşterileriyle dijital kanalda da birebir iletişim kurmayı, etkileşimi ve satışlarını artırmayı kim istemez ki? WhatsApp Business tam da
Müşteri desteğinde mükemmelliği yakalamak işletmeniz için bir nevi altın madalya kazanmak gibi sizi devler ligine taşıyabilir. Sizce bu
Modern alışverişin yeni normu: E-ticaret. Artık milyonlarca insan, mağaza mağaza gezmek yerine ihtiyaçlarını online platformlardan karşılamayı tercih
**Canlı destek yazılımı** müşterilerinizle anında iletişim kurmanıza ve sorunlarını çözmenize olanak tanıyan harika bir araç. Doğru şekilde kullandığınızda
Gördüklerinizi beğendiniz mi?
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!
Tamamen ücretsiz, kart bilgisi gerekmez, iki dakikada hazır.