JivoChat CRM Özellikleri ile İşinizi En Etkili Şekilde Yönetin ve Büyütün
JivoChat, müşterilerle iletişim kurmanın en etkili yolu, bunu zaten biliyoruz değil mi? İletişim kurmanıza, müşterilerle ilişkiler geliştirmenize, onları korumanıza ve daha fazla sipariş almanıza yardımcı olan bir hizmet sunuyoruz. Şimdi daha etkili süreç takipleri için yeni CRM özellikleri ekliyoruz.
Etiketler
Kullanıcıları belirli ölçütlere göre bölümlere ayırarak veritabanınızı temizleyin. En sık gelen müşteri isteklerini, özel amaçlı isteklerin oranını ve tekrarlanan talepler arasındaki oranı bulmak için kendi etiket kümenizi oluşturun. Bu, çok fazla sohbetiniz varsa özellikle yararlıdır.
Yorumlar
Bu özellik, geri dönen müşterilerle iletişiminizi en iyi hale getirmenize yardımcı olacaktır. Diyalog sonuçlarını yorumlarda, konuyu ve sonucu belirterek açıklayın. Müşteri sizinle tekrar iletişim kurarsa, siz veya iş arkadaşlarınız sohbeti yeniden okumak zorunda kalmazsınız ve müşteri hakkındaki en önemli bilgiler parmaklarınızın ucunda olacaktır. Bu şekilde zaman kazanacak ve kullanıcı deneyimini geliştireceksiniz. Müşteri onları hatırladığınızı bilecektir.
JivoChat, müşterilere daha iyi hizmet vermenize yardımcı olacak daha da fazla CRM özelliğine sahiptir.
Hatırlatmalar
Hatırlatıcılar hizmete devam etmeyi kolaylaştırır. Bununla birlikte, düzenlemeleri asla unutmayacak ve bir müşteriyle zamanında iletişime geçeceksiniz. Bir müşteriyle iletişim kutusunda bir hatırlatıcı oluşturun, bir açıklama bırakın ve saati ayarlayın. Uygulama sizi belirtilen tarihte müşteri ile ilgili olarak hatırlatacaktır. Hem masaüstü hem de mobil uygulamalarda bildirim alacaksınız.
Durumlar (Süreç Takibi)
Her müşteriye belirli bir durum atayabilirsiniz. Bu, müşteri veritabanınızı düzenli tutmanıza ve hizmet etmeniz gereken en faydalı müşterileri seçmenize yardımcı olacaktır. Durumlar, müşterinin hangi aşamada olduğunu gösterir. Varsayılan durumları kullanın veya sınırsız sayıda kendi durumunuzu ekleyin.
Atanmış Temsilciler
Sağdaki kontrol panelinden her diyaloga sorumlu bir temsilci atayabilirsiniz. Bu, ekip içindeki görevleri dağıtmanıza ve müşteri tabanınızı daha da etkili hale getirmenize yardımcı olacaktır.Tekrarlanan müşteri talepleri ilk olarak sorumlu temsilciye gönderilecektir. Yeni sohbet talebini 15 saniye içinde yanıtlamazlarsa, bildirim tüm temsilcilere gönderilir. Bu sayede atanmış temsilci kendi hesabıyla ilgili zaman avantajına sahip olur.
CRM özelliklerinin çoğu JivoChat'nun ücretsiz sürümünde de mevcuttur. Yardım Merkezimizde tüm özellikler hakkında daha fazla bilgi edinebilir, ya da canlı destekten sorularınızı bize sorabilirsiniz.
Müşteri tabanınızı verimli bir şekilde yönetin!
- JivoChat Ekibi
- Blog/
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!