Otel Web Siteniz için Canlı Destek Araçlarının Avantajları
Mesajlaşma ve sohbet 2016'nın büyük müşteri hizmetleri trendleriydi ve oteller, konuklara Facebook Messenger for Business ve WhatsApp gibi mesajlaşma uygulamaları aracılığıyla ek bir iletişim kanalı sağlamak için çeşitli yollar denemeye başlamıştır. Otellerin sohbet trendinde öne çıktığını görmenin bir başka yolu da, konukların bir oteli araştırırken veya rezervasyon yaparken müşteri hizmetlerine doğrudan bir hat vermek için otellerin doğrudan web sitelerinde uyguladığı canlı destek araçlarıdır.
Canlı destek araçları nelerdir?
Bir canlı destek aracı aslında web sitenize özel olarak atanmış bir anlık mesajlaşma sistemidir. Potansiyel müşterileri gerçek zamanlı olarak bir servis temsilcisine bağlar. Müşteri hizmetleri temsilcisi yazılımı bir masaüstü bilgisayar, dizüstü bilgisayar, tablet veya akıllı telefondan kullanabilir. Müşteriler sohbete erişmek için birden fazla platform kullanabilir, bu da onu çok rahat ve verimli hale getirir.
Birçok canlı destek aracı, müşterilerle etkileşimlerin kaydedilmesi ve belgelenmesi için izleme ve arşivleme gibi özellikler eklemiştir. Birçoğunda ayrıca trafik analizleri ve trafik takibi de bulunmaktadır ve bu sayede müşteri etkileşimleriniz hakkında daha fazla bilgi verilmektedir.
Canlı destek araçları sitenizdeki dönüşümleri nasıl artırabilir?
Web siteniz genellikle potansiyel bir müşterinin otelinizle yapacağı ilk etkileşimdir. Bir müşteri sitenizi şu anda ziyaret ederse, nasıl karşılanırlardı? Sorularını cevaplandırmak için çeşitli menüler arasında arama yapmak zorunda kalacaklar mı? Canlı destek, bu soruların gerçek bir kişi tarafından cevaplandırılmasını sağlayarak size yıldızlara ilk izlenimini verme fırsatı verir. Çevrimiçi varlığınıza kişisel ve insani bir dokunuş katar.
Canlı destek ayrıca size web sitesinde ele alınamayacak belirli soruları cevaplama fırsatı sunar. Örneğin, temsilciler için, kişinin kalışının detaylarını veya odalarına ilişkin gereksinimlerini tartışmalarına izin verebilir. Optimum müşteri hizmeti sağlar ve temsilcilerin ilgi alanlarına ve ihtiyaçlarına göre müşterilere önerilerde bulunmalarını sağlar.
Hepsinden iyisi, canlı destek, müşteri endişelerinin ve sorularının araştırma veya satış noktasında gerçek zamanlı olarak ele alınmasını sağlar. Bu karar alma sürecini kolaylaştırmaya yardımcı olur ve sonuçta dönüşümleri artırmaya yardımcı olan marka ile güven oluşturur.
2010 yılında yapılan bir araştırmaya katılanların yüzde 44'ü canlı bir temsilci tarafından yöneltilen ve cevaplanan soruların bir web sitesinin en önemli özelliklerinden biri olduğunu belirtti. Canlı destek, tüm müşteri hizmetleri kanalları arasında en yüksek olan yüzde 73'lük bir memnuniyet seviyesine sahiptir . (Telefon yüzde 44, e-posta yüzde 61.) Başka bir ankette, müşterilerin yüzde 63'ü canlı destek özelliği olan bir siteye dönme ve kullanma ihtimalinin daha yüksek olacağını belirtti.
JivoChat Satış Ortaklığı ile yinelenen komisyonlarda %30'a kadar kazanmaya başlayın!
Otelinizin kullanabileceği canlı destek aracı: Jivochat
Jivochat canlı sohbet platformu sitenizi kimlerin ziyaret ettiğini, neleri görüntülediğini görmenizi sağlar. Çok esnek, çok özelleştirilebilir ve kurulumu kolaydır. Aynı zamanda mevcut CRM'niz ile kolayca bütünleşir. Bir temsilci bulunmadığında, Jivochat müşteriye kolayca geri dönebilmeniz için bir mesaj bırakmasına izin verir.
Canlı desteğin nihai hedefi: daha iyi müşteri hizmeti
Canlı destek otelinizin müşteri memnuniyeti, dönüşüm ve müşteriyi elde tutma konusunda gerçek bir fark yaratabilir. Anahtar, ihtiyaçlarınızı en iyi şekilde karşılayan platformu bulmak. Zaman ayırın, hangi özelliklerin hedeflerinize en uygun olacağını belirleyin ve bunlara uygun bir servis bulun. Müşterilerinize önem verdiğinizi gösterin; onlara canlı sohbet teklif et ve geri gelmeye devam edecekler.
Jivochat'e göz atın ve deneme sürümünü deneyin ve canlı desteğin avantajlarından hemen faydalanmaya başlayın!
- Blog/
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!