Online mağazanızda Instagram kullanmak için 7 ipucu!
Facebook (burada bahsetmiştik)'un yanında Instagram da işinizde kullanmanız gereken başka bir araçtır. Özellikle işiniz fotoğrafçılık, fitness, ya da tasarım gibi görselliğe dayanıyorsa. Ayrıca, Instagram'ın büyük bir kadın kullanıcı kitlesine sahip bir platform olduğu unutulmamalıdır. Dolayısıyla, çoğunlukla kadınlardan oluşan bir kitleniz varsa, göz önünde bulundurmanız gereken bir ağdır.
İşte uygulayabileyeceğiniz bazı ipuçları:
1. Doğru zamanda paylaşım yapın
Instagram'da başarılı olmanın sırlarından biri doğru zamanda paylaşım yapmaktır. Ne yazık ki Instagram, Facebook gibi bir istatistik paneli sunmuyor. Ancak, istatistiksel olarak size yardımcı olabilecek bir site var. Simply Measured'dan bahsediyoruz. Bu site size birçok önemli veri sunuyor ve bunlardan biri de, daha fazla etkileşim yarattığınız zamandır.
2. İşletmenizle ilgili Hashtag'leri kullanın
Kullanıcıların ilgi çekici içerik aramak için kullandıkları yollardan biri, hashtag'lerdir. İşletmenizde kullanılanları düşünün ve bunları yazılarınızın açıklamasına yerleştirin. Çok sayıda hashtaginiz varsa, başka bir ipucu onları ilk yoruma koymaktır.
3. Paylaşım zamanlarını planlayın
İçerikte tutarlılığı korumanın iyi bir yolu, yayınlarınızı planlamanıza olanak veren web siteleridir. Bu durumda Postgrain'i kullanabilirsiniz. Bununla birlikte, yayınlarınızı planlayabilir, işbirlikli bir çalışma programı yapabilir ve fotoğraflarınızı doğrudan platformda düzenleyebilirsiniz.
4. Müşterilerinizin durumlarını anlatın
Müşteri mağazanızda bir ürün satın aldı mı? Onunla bir fotoğraf çekmek için izin isteyin ve bir sonraki ürünü satın alırken indirim yapmayı teklif edin. Markanızı insancıllaştırmak ve ürün/hizmetinizin başkaları tarafından tüketildiğini göstermek önemlidir.
5. Tutarlı olun
Instagram'da bir takipçi kitlesine sahip olmak için sürekli paylaşım yapmanız gerekecek. Tavsiyemiz bir içerik takvimi yapmak ve onu takip etmektir. Günde bir mesaj, yapabileceğiniz en az şey.
6. Potansiyel müşterilerinizi eğitin
Açıkçası, her zaman satış paylaşımları yapmamalısınız. Ayrıca, eğer yaparsanız, yayınlarınızın etkileşimi düşük olacaktır. Bunun bir yolu, iş alanınızla ilgili yayınlar yapmaktır. Bir oyuncak satıcı, örneğin, oyuncakların nasıl inşa edildiği, çocukları iyi eğitmek için ipuçları, vb. hakkında yayınlar yapabilir.
JivoChat Satış Ortaklığı: yinelenen komisyonlarda %30'a kadar kazanmaya başlayın!
7. Sitenizin bağlantısını Bio'ya koyun
Maalesef, Instagram yalnızca bir yerde bağlantı eklemenize izin verir: hesabınızın Bio'sunda. Bu nedenle, eğer varsa, çevrimiçi mağazanızın bağlantı adresini, hatta fiziksel mağazanızın adresini vermeniz önemlidir.
Instagram ile müşterilerinize erişin ve Jivochat ile onlarla iletişim kurun !
İpuçlarımızı beğendiniz mi? Daha fazlası: Tetikleyicileri hizmet sunmak ve ürünlerini seçip satma sürecinde onlara rehberlik etmek için kullanabilirsiniz. Jivochat'in özelliklerine göz atın ve ÜCRETSİZ kullanmaya başlamak için kayıt olun! Tam sürüm 14 gün boyunca ücretsiz olarak kullanılabilir.
- Blog/
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!