E-ticaretinizin JivoChat'ten Faydalanmasının 13 Yolu
Günümüzün rekabetçi piyasası, yüksek kaliteli müşteri hizmeti sunmak için büyük miktarda yatırım gerektirmektedir. Ziyaretçinizin sorularını mümkün olduğunca çabuk cevaplayabilmek çok önemlidir. Müşteriler canlı desteki olan sayfalarda bulundular ve e-ticaretinizin de aynı rahatlığı sunmasını bekliyorlar.
Web sitenizde kullanılacak doğru platformu seçmek söz konusu olduğunda, JivoChat size en iyi kalitede özellikleri sağlayarak size üstünlük sağlar. Bu yazıda, JivoChat'in e-ticaret satışlarınızı olumlu yönde etkileyebileceği ve büyümesine yardımcı olabilecek 13 farklı yoldan geçeceğiz.
1. İsteğe bağlı müşteri desteği
JivoChat ile destek temsilcileriniz, müşterilerinize olabilecek her türlü sorun ya da şüpheyle ilgili yardımcı olabilir. Potansiyel müşterilerin bir satın alma işleminden çekilmesinin ana nedenlerinden biri, soru sormalarıdır. Ziyaretçilerinizin, satın alma işlemlerini tamamlamadan önce ihtiyaç duymaları halinde başvuracakları birisinin olmasını sağlamak, bu nedenle satışlarınızı kaybetmemenizi sağlayabilir.
Ziyaretçiler e-posta destek ekibinizin artık biletlerine cevap vermesini bekleyemez. Bir sohbet kutusunu tıklatma ve birisinin onlara yardım etmeye hazır olmasını sağlamanın kolaylığını seveceklerdir. Ya da daha iyisi, ajanlarınızdan biri tarafından proaktif bir şekilde karşılanmak.
2. Cep telefonunda mevcut
Mobil cihazlarda bulunabilmek bugünün piyasasında bir zorunluluktur. Statista'ya göre, dünyadaki internet trafiğinin% 50’sinden fazlası mobil olarak gerçekleşiyor. Bu, şirketinizin yüksek kaliteli hizmet sunmaya ve akıllı telefonlar, tabletler ve diğerlerinden gelen bu talebi karşılamaya hazır olması gerektiği anlamına gelir.
JivoChat’ın gösterge panosu ve sistemleri, mobil cihazlarda mükemmel şekilde uyarlanacak ve çalışacak şekilde tasarlandı, böylece tüm kayıtlarınızı ve verilerinizi birkaç platformda performansınızı analiz etmenize yardımcı olan tek bir gösterge tablosunda tutarken, temsilcilerinizin müşterilere iyi hizmet vermesini sağladı.
3. Geri Arama ve İş Telefonu
JivoChat, temsilcilerinizin gerektiğinde ziyaretçilerinizi takip etmelerine olanak sağlayan ve sesli sohbet yoluyla yüksek kaliteli destek sağlayan bir geri arama aracı sunar. Bu özellik, özellikle mağazanızı mobil cihazlarda gezen kişiler için etkilidir.
Ayrıca, tüm ticari iletişiminizi JivoChat ile telefon özelliklerini kullanarak bütünleştirebilirsiniz. Platformumuzu şirketiniz için eksiksiz bir hepsi bir arada çözüme dönüştürün. Arama geçmişinizi takip edin, mobil ve SIP telefonlarını arayın ve çok daha fazlasını yapın.
4.Facebook entegrasyonu
JivoChat’in Facebook entegrasyonu, şirketinizin bugün en çok kullanılan sosyal medyada bulunmasını sağlar. Mobil cihazlar veya masaüstü bilgisayarlar aracılığıyla günlük olarak ne kadar insanın Facebook kullandığını hepimiz biliyoruz. Facebook, pazarlama kampanyaları uygulamak ve reklam vermek için sadece bir sosyal ağdan çok daha fazlası olmak için harika bir yer haline geldi.
Ziyaretçiler sayfanızı ziyaret edebilir veya doğrudan Facebook Reklamlarınız aracılığıyla size mesaj gönderebilir. Bu sohbet oturumları, tek bir iletişim platformunuza yönlendirilerek, müşteri hizmetleri temsilcilerinizin farklı kaynaklardan gelen potansiyel müşterilere JivoChat aracılığıyla yardımcı olmalarını sağlar.
5. Güven oluşturma
Müşterilerinizin çevrimiçi işinize güvenmesine yardımcı olabilecek ana etkenlerden biri web sitenizde çevrimiçi bir sohbet düzenlenmesidir. İnsanlar karar verirken ve satın almalarını sonlandırırken firmanızın ciddi olduğunu ve kendilerini daha güvende hissedeceklerini hissederler. Çünkü çoğu zaman insanlar fatura bilgilerinde sorun yaşayacak, ürün ve hizmetler hakkında sorularınız olacak.
Ayrıca, JivoChat gibi eksiksiz bir canlı destek çözümü, potansiyel müşterilerinizin destek temsilcinizle ilgili önerileri aramasını sağlar. İhtiyaçlarına en uygun olan doğru satın alımları yapmalarına yardımcı olmak. canlı destekler, şirketinizin genel bir otomatikleştirilmiş deneyim olacak olana kişiselleştirilmiş bir insan dokunuşu sunmasını sağlar.
6. Geri bildirim alma
JivoChat, şirketinize yalnızca yüksek kaliteli müşteri hizmeti sunmakla kalmayıp, ziyaretçilerinizden geri bildirim almasını da sağlar. Tekliflerinizi geliştirmek, erişilebilirlik ve web sitenizde gezinmenin ne kadar kolay olduğu konusunda geri bildirim çok önemlidir. Müşteriler gerçek sorunlarla karşılaştığında, bir destek temsilcisinin onları duyabildiğini ve sorumlu departmanlara iletebileceğini bilmek memnuniyet duyar.
Bu ayrıca müşterilerinizin değerli hissetmelerini sağlamak ve web sitenizi verilen hizmetten memnun kalmamalarını sağlamak için harika bir yoldur. Olumsuz geri bildirim olması durumunda, temsilcileriniz ziyaretçinin güvenini feshetmeye çalışabilir ve potansiyel olarak onu bir öncü haline getirebilir!
7. Ziyaretçilerin bilgilerini toplama
Ziyaretçiler, şirketinize güvenmiyorlarsa, soğuk formdaki e-postaları gibi iletişim bilgilerini hemen yazmayacaklar. E-ticaret için, özellikle yeni olan ve markasını pazarda büyüten müşteriler, çevrimiçi bir sohbet ziyaretçilerin bilgilerini toplamak için en iyi platformdur.
Ayrıca, ziyaretçilerinizle konuşarak temsilcileriniz, kişilerinizi tercihlerine, istenen ürünlerine ve ilgi alanlarına göre bölümlere ayırabilir. Bölümlü bir iletişim üssünün e-posta pazarlama kampanyalarında açık listeler, soğuk listelerden daha yüksektir.
8. Proaktif selamlar
JivoChat’ın proaktif davetleri, yardım istemelerini beklemek yerine ziyaretçilerinize ulaşmak için harika bir yoldur. Bu özellik, özel fırsatlar hakkında bilgi vermek, ziyaretçilere indirim kuponları ve kodlar vermek veya yalnızca yardım sağlamak için kullanılabilir.
Örneğin, JivoChat'i bir ziyaretçinin check-in sayfasına göz atarken açılmasını sağlayacak şekilde yapılandırabilirsiniz. Veya ziyaretçilerinizi web sitenizden ayrılmalarını, özel bir teklifle selamlayarak engelleme.
9. Ziyaretçileri koruma
Ziyaretçilerinizin web sitenizi terk etmesini engellemekten bahseden JivoChat ayrıca ziyaretçileri tutmanıza yardımcı olabilir. Sayfanızda kullanıma hazır bir canlı destek platformuyla, ziyaretçilerin Google gibi başka yerlerde yanıtları aramak için sekmeler arasında geçiş yapmaları gerekmez.
Bunun yerine, satış sürecinin tamamında ilk temas noktasından itibaren sorunlarını çözmek için yüksek kaliteli müşteri desteğinize güvenebilirler. Ayrıca, bir ziyaretçinin satın alma işlemini tamamlamasına yardımcı olduktan sonra, gelecekteki fırsatlar için takip e-postaları gönderebilirsiniz.
10. Otomatik mesajlar
Web sitenizdeki bilgi tabanına sahip olmak gibi ziyaretçilerinize self servis desteğini arttırmanın öneminden bahsettik. Ama elbette, bu rahatlığı sağlamanın tek yolu bu değil.
JivoChat, işletmeler için otomatik mesajlar ve sohbetler kullanarak onlara yardımcı olarak müşteri memnuniyetini artırmanıza olanak tanıyan eksiksiz bir çözümdür. Bunlar, örneğin "hesabımı nereye kaydederim?" Gibi sıkça sorulan soruları cevaplamak için kullanılabilir.
11. Rapor oluşturma
Dönüşümlerinizi takip etmek, çeşitli platformlardan gelen farklı müşteri talepleri ve büyümenizi takip etmek, doğru platformu kullanmadığınızda zor olabilir. Bu nedenle, JivoChat tüm kritik bilgileri tek bir gösterge panelinde toplayarak yöneticilerin e-ticaretinizi büyütmek için gerçek verileri analiz etmelerini ve kullanmalarını sağlar.
12. CRM ile entegrasyon
E-ticaretinizde Salesforce, HubSpot, Zoho gibi Müşteri İlişkileri Yönetimi sistemlerini başkalarının yanında kullanıyor musunuz? Daha sonra, müşterilerinizin deneyimini bir üst seviyeye taşımak için JivoChat'in bu platformlarla entegre edilebileceğini bilmek sizi mutlu edecektir.
JivoChat ile hedef kitlenizi daha iyi anlamak, satışlarınızı olumlu yönde etkilemek, potansiyel müşterilerinizi segmentlere ayırmak ve talepleri ve tercihleri gibi bilgileri toplamak için bu platformlardan yararlanabilirsiniz.
13. Şirket e-postası
Tüm e-postaları tek bir gelen kutusunda almaya, işleri düzenli tutmaya ve verimliliğinizi arttırmaya ne dersiniz? JivoChat ile müşteri destek temsilcilerinizin sohbet oturumlarını ve e-postaları takip etmek için farklı sekmeler ve araçlar arasında geçiş yapmasına gerek kalmayacak. Ayrıca, bu iş yükünü ekip üyeleri arasında dağıtmaya yardımcı oluyor.
Elbette, canlı destek desteği, zamanında kaliteli hizmet sunmanın en iyi yoludur, ancak e-posta çözümünüzün yavaş olması gerekmez. Ayrıca, canlı destekiniz 7/24 mevcut değilse, bu özellik daha da değerli hale gelir.
JivoChat ile işinizi büyütün ve satışlarınızı olumlu etkileyin
Bunlar, e-ticaretinizin JivoChat'tan yararlanabileceği özelliklerden ve yöntemlerden sadece birkaçı. Hepsi bir arada ürün çözümümüz hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyorsanız, neden şu anda test etmiyorsunuz? JivoChat 5 temsilciye kadar ücretsizdir, web sitenize yükleyin!
- Blog/
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!