En iyi 10 e-posta pazarlama aracı
Online iletişim yöntemlerinden biri olan e-mailleşmenin hiçbir zaman modası geçmemiştir. Bugüne kadar yaygın kullanılan e-posta sistemi, pazarlama stratejinizden faydalanabilmeniz için en önemli müttefiklerinizden biridir. Araştırma şirketi Thindata'nın dijital pazarlama ajanslarıyla yaptığı bir ankette, görüşülen uzmanların %80'inin, e-postanın işlerinde en fazla satış yaptıran araç olduğunu bildirmiştir.
Bu nedenle bir e-posta pazarlama aracını kullanarak e-posta listeniz yoluyla satışlarınızda büyüme gerçekleştirebilirsiniz. İşletmeniz için kullanabileceğiniz en iyi 10 e-posta pazarlama platformunu inceleyelim.
1. Mailchimp
Email pazarlama araçlarından en meşhuru. Mailchimp, geniş özellik skalasıyla tam teşekkülü araçlardan biridir. Özellikleri arasında, kullanım kolaylığını, sezgisel tasarımını ve kolay öğretmesini vurgulayabiliriz. Ancak MailChimp kullanmanın belki de en temel avantajı, yeni kurulan işletmeler için ideal olan ücretsiz hesap açabilme olanağıdır.
Öte yandan MailChimp işiniz büyürken giderek daha pahalıya mal olmaktadır. [WordPress] gibi çeşitli platformlarla (/blog/essential-features-for-a-wordpress-online-chat-platform.html) kullanılabilir. Neredeyse tüm web uygulamalarıyla kullanılabildii için son derece kullanışlıdır. MailChimp'e erişmek için bağlantıya tıklayın .
2. ActiveCampaign
ActiveCampaign, küçük işletmeler için uygun bir seçimdir. E-posta pazarlama özelliğinin yanı sıra bu platform kişilerinizi yönetmek için de CRM aracı kullanılabilir. Oluşturduğunuz iletişim segmentlerine otomatik olarak gönderilecek şablonlar oluşturmanızı sağlayan kampanya otomasyon aracınız, fiyat aralığına ek olarak, ayda 9 ABD doları tutarındaki temel aboneliğiyle kullanımı en kolay araçlardan biridir.
Zayıf noktası ise platform tarafından sunulan raporların anlaşılmasındaki zorluk ve A / B testlerinin yapılmasının imkansızlığıdır. Aynı amaca yönelik modeller oluşturmak ve doğal bir karşılaştırma yapmak mümkün değildir. Modellerden hangilerinin işe yaradığını bulmak için manuel (elle) çalışma gereklidir. Ayrıntılı bilgi için buraya tıklayın.
3. Constant Contact
Küçük işletmeler için e-posta pazarlama araçlarından bir diğeri olan Constant Contact, kaliteli müşteri desteği ile öne çıkıyor. Online sohbet, email ve ana özellikleriyle ilgili eğitim videoları ve özel dersleriyle karşınızda. Bunun anlamı, platformu birkaç tık ile öğrenebilmenizdir.
Hizmetinizin dışında bu yazılım, e-posta listenizi yönetmenize, e-posta pazarlama kampanyaları oluşturmanıza ve testler için e-posta şablonlarına erişmenize olanak tanır. Ayrıca sosyal ağlar ve anlaşılması kolay performans raporlarıyla birlikte çalışıyor.
Buna rağmen abonelik ücreti, yukarıdaki saydığımız platformlardan daha pahalıdır (Aylık 20$). Ücretsiz deneme süreniz ise 60 gündür. Constant Contact hakkında daha fazla bilgi edinmek için buraya tıklayın .
4. GetResponse
Bu platform küçük ve orta ölçekli işletmeler tarafından kullanılabilir ve en ekonomik olanlardan biridir. İşletmeniz büyüse bile platforma vereceğiniz ücrette aşırı bir artış olmayacaktır. GetReponse'un faydalanabileceğiniz 500 gibi büyük bir şablon arşivi vardır. Bu özellik, bu platformun en büyük avantajıdır.
Araç, yeni başlayanlar için basit araçlara sahiptir olmasıyla beraber gelişmiş özelliklere de sahiptir. Bununla birlikte, e-posta pazarlama hizmetinizi otomatik hale getirmek için kullanabileceğiniz ayarlar, bu özelliği yoğun şekilde kullanacaklar için biraz daha sınırlıdır. GetResponse, 30 gün boyunca ücretsiz olarak denenebilir ve kayıt, kendi ana sayfasında yapılabilir .
5. AWeber
Küçük ve orta ölçekli işletmeleri hedefine koyan AWeber, piyasadaki en uygun fiyatlı e-posta pazarlama araçlarından biridir. MailChimp gibi bu programı, WordPress ve benzeri hemen hemen tüm uygulamalarla ve platformlarla kullanabilirsiniz. Yazılım, kullanıcılarına kampanyalarında kullanılmak üzere e-posta şablonları, email liste yönetimleri ve otomatik cevap verme gibi araçları sunar.
Program ayrıca sohbet, canlı web seminerleri ve -elbette ki- e-posta desteği gibi çevrimiçi destek seçeneklerine de sahiptir. AWeber 30 günlük ücretsiz deneme süresi sunuyor. Aboneliği ise 19$ civarında. AWeber hakkında daha fazla bilgi edinmek için buraya tıklayın
6. ConvertKit
Nispeten yeni bir uygulama olan ConvertKit, internet blogcuları veya çevrimiçi mağazalar gibi içerik üreticilerini hedefleyen bir araçtır. E-posta pazarlama araçlarının ortak özelliklerine ek olarak ConvertKit bazı eşsiz özelliklere sahiptir. Bunlardan biri, sitenizdeki hangi makalenin veya kursun email listenizde en fazla bakıldığını göstermesidir.
ConvertKit ayrıca çevrimiçi dersleri ve e-kitapları tanıtmak için belirli e-posta şablonlarına sahiptir, ancak otomatik işlemler için o kadar çok seçeneğe sahip değildir. Dezavantajı ise platformun ücretsiz deneme sürümü olmamasıdır. Normal üyelik ayda 2$. Uygulama hakkında daha fazla bilgi edinmek için ConvertKit'in sayfasına erişin .
7. Campaign Monitor
Kampanya Monitörü, kullanımı en kolay e-posta pazarlama araçlarından biridir. Editörlerinin iyi bir parçası - hem modelleme hem de pazarlama otomasyoncuları - sisteme yeni başlayanlar için ideal olan "sürükle-bırak" teması üzerinde çalışmaktadır.
En avantajlı işlevlerinden biri, önceki kampanyalardan elde edilen verilere göre çalışan özel e-posta oluşturucusudur. Bu özellik belirli bir grup için önceki bir kampanyanın sonuçlarına bağlı olarak özel bir mesaj modeli oluşturabilir. Bunu yaparken sizin ekstra bir ayıklama yapmanıza gerek yoktur. Ayrıca The Campaign Monitor ayda 9 dolar maliyetiyle platformlarımızın en ekonomiklerindendir. Buraya tıklayın ve platformun özelliklerini keşfedin.
8. Infusionsoft
Burada listelenen platformların çoğunun aksine, Infusionsoft sadece bir e-posta pazarlama yazılımı olarak çalışmaz. Yazılım, e-posta pazarlama özelliğini de içinde barındıran tam teşekküllü bir satış-pazarlam aracıdır. Bu nedenle, abonelik fiyatı bu metinde açıklanan diğer yazılımlara göre oldukça yüksektir.
Pazarlama otomasyonunda uzmanlaşan Infusionsoft, müşterilerinizin davranışlarına ve hedeflerine göre çok sayıda mesaj dizisi oluşturmanıza olanak tanır. Tüketicilerinize mesaj gönderen, satış sürecine yardımcı olan sanal bir asistan bile oluşturabilirsiniz.
Bununla birlikte, daha önce de bahsettiğimiz gibi, Infusionsoft'u satın almak yalnızca büyük şirketler için geçerli bir alternatiftir, çünkü aboneliği aylık 190 ABD dolarıdır ve kullanımı başlatmak için 1,999 dolar ödenmesi gerekmektedir. Araç hakkında bilgi edinmek için sitelerine gidin .
9. SendinBlue
E-posta pazarlama ve işlem e-postalarını, yani sipariş onay e-postası gibi işlemler için kullanılan bir araç. SendinBlue her iki özelliği de bünyesinde barındıran birkaç platformdan biridir. Hizmet, e-posta pazarlama hizmetlerine özgü herhangi bir işlevsellik türüne dayanmaz, temel bilgileri sunar, ancak işinizde yaygın olan her iki türdeki e-postayı birleştirmeyi kolaylaştırır. SendinBlue'yu bilmek için burayı tıklayın .
10. Mailify
Mailify'la birlikte listemizin sonuna geldik. İletişim yönetimi, e-posta gönderme otomasyonu ve mesaj oluşturma şablon özellikleriyle birlikte Mailify, WordPress ve bazı [e-ticaretinizi başlatmak için 20 web sitesiyle] (/blog/websites-to-start-ecommerce.html), birlikte çalışır. Bunların arasında Prestashop ve Magento da vardır. Mailify hizmetini tanıyın accessing your page.
E-posta pazarlama araçlarınızı kullanarak getirdiğiniz ziyaretçilerinize Jivochat'le yardımcı olalım.
Metnin başında belirttiğimiz gibi, e-posta pazarlama, alıcıları çevrimiçi mağazanıza çekmek için en iyi araçlardan biridir. Ancak müşterilerinizi sadece sitenize getirmekle yetinmeyin: JivoChat'in proaktif şekilde müşterinizle iletişime geçmesini sağlayarak satışınzı gerçekleştirin. Henüz Jivochat'ı bilmiyorsanız, ana özelliklerimiz'e göz atın ve burada JivoChat'e katılın, aracımızı 14 gün ücretsiz deneyebilirsiniz!
- Blog/
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!